keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Ostoksia mitä mun pitäis tehdä

Moi :) Teen nyt tälläsen postauksen jossa kerron ja laitan kuvan mitä mun pitäis ostaa Kunkulle ja mulle (heppa juttuja siis).


                      Kunkku tarvitsis satulan ja ollaankin just tilattu kokeiluun
                         tällänen Pfiff Beauty Ponisatula 15 tuumasena :)
                 189 e jos haluat satulasta lisä tietoa niin käy sivustolla www.viljarshop.com

                             Satulan mukana tuleee jalustimet ja jalustin hihnat :), mutta
                           mä ihastuin näihin pinkkeihin jalustinhihnoihin niin paljon
                                 että taidan ottaa ne ! ;P 41 e samalta sivustolta kun satula ^^

                            Tää ihana satulahupa nyt vaan sen takia että aikas herkku väri ;P
                                 26.50e samalta sivustolta kun ylemmät tuotteet ^^

                             Shettiskokoset kujetussuojat otan nää kyllä pinkkinä mutta niistä
                                 ei ollut kuvaa :D 52e samalta sivustolta kun ylemmät tuotteet ^^

Sitten kunkku tarttee myös salmiakki riimunnarun :)
En ota sitä kyllä noilla väreillä vaan pinkki/musta :)
 
 
Mun tuotteet:
 
 
Mä tarvitsisin tälläsen Pinkin hupparin joka on Pfiff Mette
merkkinen :) 59.50e www.viljarshop.com
 
 Sitten mä tarvitsisin vielä ajohoustu :)
Nää ajohousut 95.00e www.hevari.fi
 
 
Sori että teksi on lyhyt ! Teen kivemman postauksen lähipäivinä :)
 
Siiri

1 kommentti:

  1. Käy kattomassa: www.tuliponi.blogspot.fi ja Liity lukijaks!!!! :D
    Jotenkin repesin noille pinkeille jalustinhihnoille xD Just sun tyyliäs.

    VastaaPoista