lauantai 12. heinäkuuta 2014

Täällä taas !

Moikka :) Viimein oon leiriltä saapunut kotiin tai oikeestaa torstaina. Ponimaassa oli ihan parasta ja kiitos kaikille leiriläisille ja appareille siitä ! <3:) en rupea ponimaasta sen enempää kertomaan, mutta sen vaan tässä kerron että leirillä hoitsuni oli Shamina, shetlanninponi ja avustusviikolla menin Pommilla ja Mindyllä.




                                                           (shamina)


                                                            (Mindy)



                                                       (Pommi)

Torstaina kun tulin menin melkein heti kunkun luo <3 Ja olihan mulla ollutkin jo sitä ikävä.
Ajoin sen siis torstaina menin n. 8-9km ja poika meni hienosti :)
  Eilen ja tänäänkin oon sitä liikutellu, eilen juoksutin ja tänään ratsastin :)
Torstaina ja perjantaina Kunkku oli mulle vähän "suuttuneen" olonen, varmaan kun olin ollut niin kauan pois.. Tänään se olikin jo oma ittensä ja voin sanoo että on mulla vaan paras poika :*
  Ens viikon alussa ois tarkotus mennä hiitille, joten saatan siitä tehä postauksen ! :), sori tämmönen lyhyt postaus, mutta eiköhän sitten kattella taas seuraavan postauksen parissa.

Siiri


2 kommenttia: