keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

On siis kevät...

Kuljen hakaniemen rantaa.. Jne, eikös se niin mene ?
No pah ei ainakaan täällä !, vaikka aurinko paistaa ja on ihan "mukavan" lämmin niin hei oikeesti missä se kevät on ?!? Tai kesä.. On muutenkin niiiiin tylsää olla kotona mahataudissa, kaikki on päin p*rsettä !
Ääääh mä en tiiä onko mulle tullu ny sellanen "En jaksa tehä mitään !" masennus, vai mikä mättää, pitäis lukee fykee, hissaa, ranskaa ja äikkää !! ARGH !
Sori kun puran vihaani teihin.. Oon vaan tylsistynyt, odottamiseen ja kaikkeen muuhun masentavaan.

No mutta jos en enään jaksais teille manata mun ongelmista ? :DD
Siis juu tytöt voi hyvin, olin eilen äiti + frettien ja koirien kanssa pitkällä lenkillä, tytöt kyl tykkäs toosii paljon ! :3, mut Cola jakso kävellä vaan vähän matkaa ( 750m )  :DD, ja Pink jakso ehkä 1350m :DD Cola on läski..
Kunkku ei oo vielä tullu, mutta veikkaan että ei siihen kovin kauaa mene niin se tulee (:

Hmm.. Mitäs teille kirjottaisin ? :D mulla ei oo uusia kuvia eikä mitään.. Plääh ( masennus) ( taas ! )..
Ja hei toivoisin että lukijat kommentoisi postauksiin !, koska on tosi tyhmää kun tuntuu että kirjottaa vain itselleen ! Eli jos OIKEASTI haluatte että nään sen vaivan raahata läski ahterini tähän koneen eteen ja kirjoittaa postaus, niin kiitos teiltäkin jotain kommenttia !

Ja okei kuvien suhteen en oo enään masentunut :DD kävin just nappaan pari kuvaa (: ja ne onnistu ihan ok (::

                                                   Plääh -.-
                                           Olen mahakipuinen masentuva..



                                                          Pink <3


                                                            Cola <3
Yhteis kuvat

Siiri


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti