maanantai 22. huhtikuuta 2013

Tylsää -.-

Moii.. Nyt ei oo mitään aihetta kirjoittaa !, ja lupasin laittaa teille kuvia mun ja Elsan, super kivasta päivästä, muttaa... Ei oikeesti vaan keretty liittää kuvia koneelle.. Eli siis kuvaton teksti postaus tulossa ! :'/
Mutta HETI kun saan kuvat elsalta niin liitän ne tänne !(:
Ja kerron vasta sitten meijän päivästä (:, koska en jaksa sitä nyt muutenkaan kertoo, niin pitkä juttu :DD

~Kuulumiset~
Juu (:, eli mulle kuuluu, tosi hyvää (:, oon ollu nyt aika pirtee ja jaksanu tehä asioita kunnolla :DD
Sain muuten btw fyken kokeest 9-, juuhuu :)))) Oon Toooosiiiii ylpee koska en oo mikään neropattixP
Colalle ja Pinkille kuuluu kans hyvää (:, paitsi Colalla on hieman nuha, mutta ei mitään vakavaa.
Ja ne saa muuten huoneen, kun mun sisko muuttaa pois niin ne saa sen :DDD
Tai meilkein... Piirrän teille pain:tilla kauniin kuvan tulevasta fretti/ ja mun huoneesta :D


Sorii ://, en saa tekstiä isommalle ^^^^
Mutta juu :DD
Kunkullekkin kuuluu hyvää (:, haetaan se joko tällä viikolla loppuviikosta tai ens viikon alusta (:
Eli eiköhän nää asiat tästä sutviunnu (:

ÄLKÄÄ OSTAKO PIMEÄÄ PENTUA !
Nyt on kaikki pimeet frettikasvattajat liikkeellä, eli jos olet kiinnostunut freteistä, ÄLÄ OTA niitä pimeältä kasvattajalta!, vaan ottakaa viralliselta, jos ei ole pentuja vapaana odota vuoteen 2014 !
Ja meille ei ole tänä vuonna pentua tulossa ! :((, Dara sai valitettavasti liian vähän tyttöjä, joten ! :''((
Mutta ei voi mitään, muutenkin oisi ollu vähän huono sauma, kun  tulee se ponikin !
Mutta ehkä sitten 2014 (;;

Mutta nyt moido, lupaan kirjoittaa kuvien kera (:, ja sori kun tuli näin turha postaus ! :PP
Siiri
P.s Olin tänään tallílla (Siellä minne Kunkku tulee) Menin eka kassulla hetken, mutta sitten se rupes säätään, ja sitten menin Riksulla ja hyppäsin sillä pari kertaa ristikkoo (:, oli kivaa vaikka vierähti 3 h !! :DD( Hyppäsin Riksulla vaan ristikkoo koska sillä hypättiin su 90cm ), Nyt meen lukeen äikän kokeisiin, moido ! (:
Pp.s Sori kun ton piirroksen teksti menee yli! :PP

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti