sunnuntai 19. toukokuuta 2013

19.5 kerholaiset tallilla (:

Mooi, mulla on ollut tosi rankka viikko, lähinnä Kunkun "takia" mutta siis en ole kuolemaisillani, lähinnä väsynyt tämän viikon jälkeen... (:, mutta olen selviytyjä !

Tosiaan Lauantaina 18.5 ratsastin Kunkulla, menin puomeja ravissa tms. Mutta en laukannut vielä kun sillä on niin huono kunto.
Hmmm.. Siitäkin mulla varmaan joitain kuvia ? :DD




Kunkku oli tosi kiva, ja reipas ! (: Hiano poni <3

Sunnuntai 19.5
Tänään tuli ponikerholaiset tutustumaan talliimme, he harjasivat ponit, sitten minä ja riikka valjastettiin Kunkku.
Vuoron perään kaksi lasta tuli kärryille, ja toiset meni yksi kerrallaan talutukseen Riksulla.

 

Kerholaiset <3
Kunkku oli niiiin kiltti <3, ihana oripoika mulla... (:
Kun oltiin kaikki tehty, kerholaiset jäi katsomaan kun Elli hyppäsi Riksulla.
Sillä välin minä ja Riikka tehtiin lenkki Kunkun kanssa pellolla, se oli mahtavaa !
Kunkku oli intoa täynnä, ja hikosikin oikein kunnolla:DD
Mutta superhyvä se oli... <3
 
Siiri

P.s Hyvää seuraavaa viikoa kaikille <3



 

4 kommenttia: