perjantai 10. toukokuuta 2013

Turhaa höpöttelyä ! :DD

Moooi (:
Sori taas pieni postaus tauko ! ://, oon nyt ollu iskällä niin en oo keksiny mitään aihetta kirjottaa..
Meen huomenna takas äitille, ja sunnuntaina ois tarkoitus aamusella lähteä Iso-mummolle kylään, Äänekoskelle.. Nooh, onhan se ihan kiva nähä pitkästä aikaa Eilaakin, ei kyllä oo mitään lahjaa (sunnuntaina on äitienpäivä ! (;, älkäähän unohtako !)...
Pitäis ehkä ostaa :DD.
Äiti on nyt tiistaista asti hoidellut tytöt, eli en varsinaisesti tiiä mitä niille kuuluu, mutta sen mitä olen kysynyt niin hyvää (:, äiti oli eilen ne käyttänyt ulkonakin, jes ! Hyvä äitii :DD
Mullekkin kuuluu hyvää, oon nyt ollut muutamat päivät onnellisempi kun koskaan !! <3<3, kerron siitä lisää hetken päästä ;)), koulussakin on enään 14 päivää jäljellä sitä masentavaa istumista ! <3 :PP
Ootan kyllä mun todistusta ! ;), se on HUOMATTAVASTI parempi kun viimevuonna !, hope so..
Enään ei ees oo kun muutamat kokeet jäljellä. Matikka, enkku, ranskan sanokoe, en tiiä onko fyken koetta.. Mutta siinä ne sitten ois :DD, eli ei mun tartte varmaan hirveesti enään pinnistää, paitsi pitää vaan niistä repästä kunnon numerot ! (:
Jaa heei MyDay on tehty, en oo vaan viä sitä ladannu koneelle.. Ja siitä on niin pitkä aika kun sen kuvasin että saa nähä teenkö kokonaan uuen :DD

KUNKKU TULEE VIHDOIN !!!!! <3<3

En voi kun hyppiä ilosta ! <3, ens tiistaina eli 14.5, lähetään kultaponia hakemaan kauhajoelta <3
Oikeesti ette varmaan käsitä miten onnellinen oon <3<3, se on venyny ja venyny.. Nyt ne hetket on vihdoin käsillä <3 (sori kun hehkutan)




 


(: <3 oon onnellinen :DD ja muuten toi 14.5 on samalla Kunkun 6.v synttäri päivä :))
Äiti sano että tää oli tarkotettu näin, ja mä kans uskon niin (:
Siiri
Seuraava postaus tulee ens keskiviikkona ?, jos saan vaan kameraa, niin sitten saatte materiaalia Kunkusta <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti