keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Startteja suunnitteilla :)

Moikka tein teille eilenkin postauksen, noo haittaakos se :D?

Ajattelin kertoa tänne bloginkin puolelle startteja joita ollaan suunniteltu Kunkulle alkuvuodeksi :)
Eli tässä on nyt ihan vaan kolme ehkä neljä starttia jotka olis 1.3-10.4 välille.
Sillon ajetaan siis muutamat alotus startit sitten pidetään taukoa ja kesäkuun lopussa/ heinäkuun alussa aletaan taas starttaan :) Eli pysytään niinkun "pahimmat" kiima ajat pois radoilta (:


1.3  ponilähtö  A-Ponit  tasoitusajo  1100 m p. 2.35.0 + 20 m/ 3,0 s P. 250 e  Vermo Iina  Vuori

- 25.3. Tas.ajo  1600 m, p. 2.30,0 + 20 m/2,5 s, p.t. 200 m  Teivo
Iina  Vuori ? (Siiri Leinonen)

- 28.3  ponilähtö  A-Ponit  tasoitusajo  1600 m p. 2.30.0 + 20 m/ 1,9 s P. 100 e. Pori  Siiri Leinonen
Tossa noita startteja mitä ollaan katottu :) Eli Iina luultavasti ajaa kaks ekaa starttia tai ainakin ekan.
Ja mä ajan sitten ton porin startin ja ehkä teivonkin :)
Sori tää tylsä postaus..
Siiri


                                                  pari vanhaa kuvaa maneesilta :)
                            Niityltä viime viikolta :)
 

2 kommenttia:

  1. En kans ymmärrä paria juttua... 1. Kunkku on raviponi ja sä laitat vaan kuvia kun ratsastat sillä 2. Sä et aja sil kisoja vaan joku toinen ajaa 3. Sul on tos vikas kuvas ajo kypäräxdxd Haluisin noihin kaikkiin vastauksen??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 1. Ensinnäkin justhan viime postaukses oli kuvia missä sillä on kärryt perässä ? :) ja yleensä kun ajan kukaan ei oo päässyt kuvaamaan.
      2. Edellisessa postauksessa kommenteissa vastaus ja jos nyt haluat sen vielä tähän, niin edelleenkään mulla ei ole ollut voimaa kunkun pitämiseen ja kunkku on kilpaponi isolla koolla ! Se ei oo mikään ensi startti poni ! Vaikka mä ajan mun ekan startin sillä niin se on silloin ollu mulla melki vuoden ! Niin oon jo oppinut sen höhhöilyt :) ja jos et huomannut niin tuo viimeinen startti tuossa, niin mä ajan sen.
      3. Mitä väliä sillä on mikä kypärä päässä ratsastan/ ajan ? No siks mulla on toi ajokypärä, koska mun ratsastus kypärä hiertää kun on joku pipo/ kypärämyssy päässä. Ja tuo ajokypärä ei hierrä siks pidän sitä, kesäsin se ratsikypärä on tosi hyvä :) mutta jos haluat niin voin ostaa toki uuden ?

      Poista