torstai 30. tammikuuta 2014

Tästä kyllä lompakko kevenee...

Moikka :) Mikäköhän muhun on menny ? Oon nyt tässä tällä viikolla kirjoitellu aika usein... :D
Mä tosiaan oon kipeenä (huomenna kouluun !) niin mitään uusia kuvia ei ole...
Huomenna meen kyllä tallille ft. Elsa ja Juulia :) Tytöt ratsastelee ja mä kuvailen. Joskos saisin jotain kivaa matskua. Joo ja koska mulle kommenteilla sanottiin että miksi vaan ratsastetaan, niin ei hätää
kunkku on ajettu eilen ja toissapäivänä ! Kiitos Riikan, kun itse parantelin kuumettani.

Ja nyt otsikkoon xd Eli mulla ois tälle kaudelle kunkulle vähän hankintoja (myös mulle)
Eli eka startti jo lähestyy ja pitäis ostaa ajopukua yms.. Aluks mun väriteeman piti pysyä teivon väreissä (musta/puna), mutta koska pinkki on hyvä ystäväni mun xd niin meidän team on sitten pinkki/musta/valkoinen :)

mutta aloitetaanhan nyt näillä mitä pitäis hankkia ---->>

 W-Jenkkiriimu, musta, pony, 68e + nimilaatta 18 e

Kampa, vaaleanpunainen, 4,90e
 



Harja, pinkki, 4.90e

 Kaviokoukku, vaaleanpunainen, 1,90e




Harja, pinkki, 4.90e

 
Pölyharja, pinkki, 5.50e
 



 
Silatyyny, pohja: pink, kantti: white, 55e
 
 
 
Martsa, valkoinen, 19e
 
 
 
Y-rintaremmi, pinkki, 20e
 
 

 
Korvahuput, pinkki, 26e
 
 
Otsapanta nimellä, pinkki, 23e
 
+++ ajo asu yli 200e....
 
:DDD
 
Tällänen postaus tällä kertaa :)
 
Siiri
 
p.s pahoittelen joidenkin kuvien huonoa laatua !
 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti