lauantai 22. maaliskuuta 2014

Ajotakki tuli + parit ostokset kunkulle !

Moikka :) Nyt saatte ihastella tän postauksen ajan mun upouutta kilpatakkia, joka haettiin eilen :)
Tilattiin tosiaan ihan mittatilaus työnä ja mun täysin itse suunnittelema takki Wahlstenilta :)
Tai Wahlsten teki sen mutta teivon ravin ja ratsun kautta me se tilattiin.
Oon Super tyytyväinen takkiin ja se on ihana ;3 Ja ihan mun värinenkin xdxd
Mutta nyt saatte ihastella sitä kuvina :) ---->















Takki on tosiaan pinkki, no te sen varmaan huomaatte xd Mutta pienet musta/valkoiset yksityiskohdat takissa on, sekä harmaalla mun nimi ja ENMAC logo :)
Mua tosiaan sponsoroi ENMAC ja teivon ravi ja ratsastusvaruste :) ENMAC on mun papan firma ja ravin ja ratsun kautta takki tilattiin, niin he halusi lähteä mua sponssaan :) Takissa on myös irroitettavat hihat, että kesällä ei olis kuuma ajaa :) Tää takki on just sellanenkun halusinkin, mutta en silti osannu oottaa että siitä tulee näinkin kiva (:

Siiri
P.s Tässä vielä kuvia mitä ostin kunkulle :) --->


 


5 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus ja ihania varusteita! Pinkki kyl pukeeki sua ja kunkkuu<3
    Tässä mun blogi:
    Mylufewithjetsaana.blogspot.com :)

    VastaaPoista
  2. Onpa hieno takki. Paljonko tuli maksamaan?

    VastaaPoista
  3. Kiitos jenni :) tykkään itsekkin tosi paljon ! Noin. 400e

    VastaaPoista
  4. Sinut on haastettu! Lisätiedot blogistani: http://dontwalkawayn.blogspot.fi/2014/03/haaste-233-tiuku-zidonia.html

    VastaaPoista