perjantai 16. toukokuuta 2014

Vuosi yhessä + kunkku 7.v

Moikka :) Teen teille nyt postauksen vaikka oikea juhlapäivä oli jo 14.5 keskiviikkona, eli toissapäivänä :)
Elikkäs toissapäivänä Kunkku täytti seitsemän vuotta ja siinä samalla poni oli ollut mulla jo vuoden :o
On aika kyllä menny hurjaa vauhtia !! Vastahan se mulle tuli :D
Tai.. Ainakin se tuntuu siltä :)

Kunkku on ollu mun elämän yks parhaista asioista, enkä osais enää elää ilman sitä !
Kunkku saa mut aina hyvälle tuulelle <3 Ihan ku se ois se mun tuki ja turva...
Se on vaan niin ihana poika :* Se tekee kaiken miellyttääkseen mua (okei, ei ihan kaikkee :DD)
Aina se lähtee korvat tötterössä töihin ja palaa myös ilosena pois :)
Se on myös oikee kultaluonne ! Se ei haluu pahaa kellekkään, vaikka välillä saattaa yrittää napsia, mutta kun ei se tee mitään pahaa, eikä se haluukkaan tehä :) Se on mun oma kultapoika  <3


Tosiaan eilen kunkulla oli myös synttärit, 7.v, wau, mun pikku-ukko <3
Kunkku sai paljon porkkanoita ja rapsutuksia, ja sitten mentiin Kunkulla, Kassulla ja Rossolla vielä kivalle peltolenkille :) Ratsastettiin siellä hyvä tovi yhessä ja sitten kunkulta varusteet pois, ja vähän sienellä putsasin kainaloita, ettei kärpäset kiusaa :) Sitten poika söikin 20min vihreetä ja sitten sai mennä vielä painimaan varsan kanssa ;) Että eiköhän se tykänny :)
Tein sille vielä oikeen kunnon ilta ja aamuruoan että oli varmaan Kunkullakin kiva päivä.

 
 
Síiri
 
Ens postaukseen ! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti