keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Esittelypostaus: Minä

Moikka (: Tässä postauksessa en rupea kuulumisia sen enempää selittelemään, koska tämä on esittelypostaus itsestäni ! (:

                                                           SIPULI

                                              Nimi: Siiri Amanda Auroora Leinonen
                                              Ikä: 11. v (kesällä 12 v)
                                              Syntynyt: 18.07.2001
                                              Pituus: 150.5 cm




 Minä:
Olen todella sosiaallinen nuorineiti !, puhun paljon ( ja kovaa ! :PP) mutta en hyökkää ihmisten kimppuun sosiaallisuudella ! Eli mä en pure jos näet mut vaikka frettinäyttelyssä tai jossain muualla, niin jos on jotain asiaa niin älä epäröi vaan tulee vetämään mua hiuksista :DD
Rakastan eläimiä !, tai siis joo.. kaikki eläimet on kivoja mutta erityisesti fretit ja hevoset ovat lähellä sydäntäni (:, mutta myös koirat.
Olen pirteä, rakastan nukkumista ja tallilla oleskelua, inhoan herätä aamulla kukonlaulun aikaan !, tykkään pirtää ja ottaa kuvia, rakastan kaikkea kimaltavaa, tykkään sisustaa, kynsilakat, britney spears & 1D <3.
:DD eli pidän vähän kaikesta laidasta, laitaan. 

Huonot puoleni:

- Puhun välillä liikaa.
- Olen aika juorukello :P
- Jos joku ärsyttää mua liikaa, niin se saa 100 kertaa kovemman iskun takaisin.
- Olen aika laiska.
- Olen heikkona jäätelöön :P
- Suutun helposti.
- Olen aika tyhmä :DD
- Olen LIIKAA koneella

Hyvät puoleni:

- Olen ystävällinen (jos te olette minulle (;;;)
- Tykkään auttaa muita.
- En kiusaa muita ( esim. jos joku poika tykkää pojista, tms.)
- En ole pitkävihainen.
- Olen kilpailuhenkinen.
- Tykkään haastaa muita.

(itsestä on kyllä vaikea keksiä hyviä puolia !:DD)

Ratsastus:
Noo se on aika pitkä juttu mutta kerrotaan se nyt teille :P
Alkoitin ratsastuksen noin kahdeksan vuotiaana.
Olin ennen sitä käynyt noin viisi vuotiaasta-kuusi vuotiaaksi ratsastamassa, muttakun en oppinut mitään niin lopetin.
Aloitin ratsastuksen uudelleen perjaatteessa kaverini Lauran avustuksella.
Olimme äitini kanssa  Lauralla kylässä, ja Lauran äiti  kertoi että Laura on aloittamassa ratsastuksen Tavelassa, Kangasalla. No siitä se sitten lähti...
Rupesin käymään tunnilla kerran viikossa (:
Opin tosi nopeasti asioita ja jo parin tunnin jälkeen menin ilman taluttajaa (::
Lempparini oli ehdottomasti Freek ja Daisy, mutta tykkäsin myös Sunnysta ja Merristä (:
Ratsastin Tavelassa vähän yli vuoden ja sitten vaihdoin Niihaman Ratsastuskoululle, Tampereelle, koska se oli lähempänä kotiamme kuin Tavela.
Ja olen nyt ratsastanut Niihamalla vähän yli vuoden
Niihamalla lempparini on Tiku <3<3.   

Raviurheilu: 
Aloitin teivossa käymisen 2012 keväällä (:
Eli olen käynyt teivossa noin vuoden.
Kiinnostukseni poniraveihin lähti 2012 vuoden "Hevoset Messuilla"
Ja meilkein heti sen jälkeen äiti oli ilmoittanut minut alkei, jatko ja kilpailemaan kurssille :DD
Opin kaikista kursseista hyvin paljon !, en pelkästään raviurheilusta vaan myös hevosista !
Opettajana teivossa olivat: Riikka, Kati ja Meeri
Nykyään olen teivon ravinuori ja apuohjaaja kerhoissa (:
Teivossa on toosiii ihana käydä ! (:, kun saa olla ponien kanssa ja auttaa kerholaisia, mutta saan kyllä poneista ihan tarpeekseni kun Kunkku tulee ;PP


Lempinimet: Sipuli/sipa, kotona nakki :DD
Lempiväri: Turkoosi, pinkki, lila, limevihree, musta, valkoinen, sähkönsininen ja beige.
Lempiruoka: Sushi
Lempiartisti(t): Britney Spears & 1D
Lempieläin: Hevonen <3 & Fretit <3 (koirat<3)
Lempikouluaine: Liikka, musa, kässä ja kuvis ( Matikka ja fyke )
Parhaat kaverini: Elsa & Meeri <3<3
Lempi jäätelö: Ben & Jerry's chocholate fudge brownie, sorbetit ja mehujäät (:

Perheeni:
Minulla on seitsemän perheen jäsentä + eläimet (:
Äiti Kirsikka, isä Petri, sisko Rebecca, veli Nuno, veli Luca, isäpuoli Juha, äitipuoli Bianca.
Vanhempani ovat siis eronneet.

Eläimet:
Uni: Uni on ehkä maailman kiltein koira :3, uni rakastaa pusutteleua ja halailua (:
Reino: Reino on Unin poika. Reino on arka, mutta kun sen kanssa tutustuu se on maailman hellyyttävin poika <3.
Filippo: Filippo on nuorin koira meidän perheestä ( äidin luota ). Filippo on tosi ystävällinen ja herkkä koira, mutta innostuu helposti ja silloin on Filipolla hymyherkässä (; ( Filippo siis hymyilee ).
Nasu: Nasu on isän perheen koira (:, nasu on kääpiö bullterrieri joka on todella sympaattinen ja ihana <3.
Cola: Cola on pastelli frettini (:, cola on tooooosiiiii iso :DD mutta ihana <3
Pink: Pink on albiino frettini, joka on kunnon palkintoporsas :DD Pink on pärjännyt hyvin näyttelyissä ja se on kaunis albiino tyllerö <3 (;
Kunkku: Kunkku on shettis ori, joka tulee meille muutaman viikon kuluttua (:

Sellainen on mun elämä ja minä (: vielä muutama kuva minusta kun kerran postaus minuun liittyy (;






Kiitos kaikille (:
-Siiri

       
  




                                             

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti