sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Hiihtoloma

Moikka (:
Ja hyvää hiihtolomaa kaikille jotka sellaista viettää ! (:
Mulla on itsellä KOKO ensi viikko lomaa, Woooohoooo !!!! :DDDDD
Sain tällä viikolla ussan ja matikan kokeen takaisin ja ussasta tuli 9½ ja matikasta 8+, oon tosi ylpee noista numeroista koska en suoraan sanottuna ole mikään hyvä koulussa !
Ja lukioita on tullut VIISI lisää !! <3<3, kiitti kaikki lukijat !, ja ehdottomasta lisää niitä lukijoita !, eli jos kiinnostaa lukea blogiani niin liittykäähän lukijoiks ! Ja vaikka tuo 9 lukijaa ei ole mikään suuri määrä niin minulle jo iso saavutus !

No mutta nyt aiheeseen ! :DD
Eli siis kerron nyt teille vähän hiihtoloman suunnitelmista (:

Noo... Ajattelin ainakin... Nukkua..Nukkua..Nukkua ja nukkua :DDD haha ei vaan.. No siis kyllä nukun mutta käyn varmaan kapella joku pv, vois olla Elsan ( Elsa on mun paraskaveri ! :DD) kaa joku päivä, meen leffaan ja sitten paras asia IKINÄ ! Kunkku tulee meille (ehkä) ens eli 9 viikolla !!! <3<3, jiihhhaaaa jos se nyt tulee <3<3, sitten mulla on oma poni (: Mutta jos se ei tuu ens viikolla niin  se tulee kahden viikon päästä ! >:(

Fretit:
Hei blogin lukijat sain niitä kuvia tytöistä ! (:, oon niin ilonen että sain ulkona tytöistä muutamat hyvät kuvat (:
Cola näytti tyhmältä kun saukko ja Pink taas oli mun pusutyttönä ! :3<3
Muutenkin tytöille kuuluu hyvää (:
Cola on oma tyhmä itsensä ja Pink haluaa vaan rakkautta ja luulee että olen sen vauva ! :DD Cola parka saa turpaan jos yrittää tulla syliin kun Pink on siinä :D, sitten Pink raahaa mua korvasta "pesään" (Jonne en edes mahdu).. :DD, mutta muuten kaikki on meillä ok (:

Mutta nyt niitä kuvia :
Yhteiskuvat:
Cola:
Pink:




Huhhuh !, nyt olen VIHDOIN  saanut teille kuvia tytöistä ! (:
Ja pahoittelen vielä kuvien huonoa laatua ! ;/, mutta onpahan kuvia kuitenkin ! (;
Seuraavassa postauksessa kerron.. En tiedä :DD Riippuu kuinka pian sen teen ! Mutta voisin tehdä esittelypostauksen itsestäni, ja sitten jos kunkku tulee niin teen kunkusta ! (:

Mutta pidemmittä puheitta: HYVÄÄ HIIHTOLOMAA !!<3<3
-Siiri
p.s KUVIEN KOPIOINTI EHDOTTOMASTI KIELLETTY !!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti