lauantai 16. helmikuuta 2013

Ratsastustunti

Olin tosiaan perjantaina (eli eilen :DD), ratsastamassa.
käyn Niihaman ratsastuskoululla, Tampereella (:
Mutta nyt siihen ratsastus tuntiin....
Menin Pilkulla esteitä, Pilkku on ihan Peppi Pitkätossun hevosen näköinen :D, mutta Pilkku on kyllä poni.
Ennen tuntia, harjasin ja varustin pilkun, paras kaverini Elsa auttoi minua :)
Menimme maneesiin ja siellä elsa auttoin mut selkään ja lyhensi mun jalkkarit ( Jalustimet ).

Tunnilla:

Menimme siis tosiaan esteitä (:, tunnillamme oli seuraavat ponit: Tiku, Taku, Pilkku, Jet, Romi, Picasso ja Santtu.
ja tässä vielä kuka meni kullakin: Hanna- Tiku, Riikka- Taku, Mä- Pilkku, Julianna- Jet, Tania- Romi, Emma- Picasso ja toinen Siiri- Santtu.

Alkutunnista menimme puomeja, ja voltteja.
Sitten otettiin muuten sama tehtävä, mutta mentiin voltin jälkeen laukassa "puomisarja".
Sitten otettiin esteet mukaan (:, ensin piti mennä voltti laukassa, sieltä puomin yli ja sen jälkeen oleva ristikko.
Sitten muuten sama, mutta puomista oli tullut myös ristikko.
Sitten taas muuten sama, mutta ristikon jälkeisestä esteestä tuli 60 sentin pysty.
Ja sitten hypättiin sitä ja mukaan lisättiin myös kavaletti :)

Eli sellainen ratsastustunti mulla (:
Oli tosi kiva tunti, nyt olen ottanut myös itseäni niskasta kiinni näiden postailujen suhteen !
                                                              Siinä Pilkku <3
-Siiri
p.s En ole kuvassa ratsastava tyttö ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti