keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Uusi nimi, uusi ulkoasu (:

Moikka (:
Laiskamato.. Olen siis minä.. Herran jestas kirjoitin viimeksi KUUKAUSI SITTEN !! :oooo
Mutta tosiaan anteeksi kaikki lukijat !
Kuten varmaan huomaatte nimi on vaihtunut (:, sekä ulkoasu.
Tämä muutos tapahtui sen syystä että, minä olen nyt virallisesti ponin omistaja <3.
Eli tosiaan sain oman raviponin (joka on shettis).
Sen nimi on Ponikujan Little King "Kunkku"
Kunkku tulee meille ensi viikolla torstaina (:

Kunkusta mulla ei oo vielä kuvia mutta lupaan laittaa heti kun saan (:.

Mutta nyt ponista toiseen..
Fretit.. Niille kuuluu tosi hyvää ja on muutenkin ihania pullamussuja <3
Oltiin tammikuun lopussa WCWFS frettinäyttelyssä
Siellä sai sitten Pink sen ihanan ykkös tittelin ( Oli siis luokkansa paras <3)
Ja mamman Cola.. Se jättityttö haukuttiin maasta, taivaaseen..
Mutta on silti maailman ihanin tyttö !<3 Pink siis sai tosiaan 90/100 ja Cola 75/100 pistettä (:
Onnea kaikille pärjänneille !

Mutta eipä mulla muuta (:
Lupaisinko teille nyt että kirjoittaisin useammin ?
Nooo kai mä sitten lupaan (;

Mutta kiitos ja kumarruas se ois sitten Moikka !

Siiri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti